Friday 4 April 2014

De start van dit blog / Start of this Blog

Zie hieronder voor de Nederlandse tekst.

Start of this blog


Hello everyone,

This will be the start of my new blog. It is my intention to write my blog in English AND in Dutch, to serve not only the people in my country, which is the Netherlands, but also everyone around the world. There is also a translation-option on the right side of this page, if these languages are a problem for you.

You can read about my personal story and about the purpose of this blog via the tabs on the upper side of the blog. There you will also find a page about the Soul Healing Miracles Book, which is the reason why there are many blogs here on Blogger, starting with the name: My Soul Healing Miracle Journey.

I truly hope my blog, and the experiences and knowledge I will share with all of you, will inspire you and benefit you. I invite each of you to comment on the blogs and to share your experiences or insights as often as you would like to do. I am looking forward to connect with you all here on the internet.
Thank you for taking the time to read or follow my blog.

With love and light, Barbara


De start van dit blog 


Hallo allemaal,

Dit is het begin van mijn nieuwe blog. Het is mijn bedoeling om zowel in het Engels als in het Nederlands te schrijven, om zodoende niet alleen de mensen in mijn eigen land, Nederland, te informeren, maar velen over de hele wereld. Er is ook een vertalingsmogelijkheid naar andere talen, indien je moeite hebt met Nederlands of Engels.

Mijn persoonlijke verhaal en de reden van dit blog zijn te lezen in de verschillende tabbladen die je bovenaan deze pagina kunt zien. Ook is daar een pagina die gaat over het Soul Healing Miracles Boek, wat de aanleiding is geweest voor de verschillende blogs hier op Blogger, die beginnen met: My Soul Healing Miracle Journey.

Ik hoop dat mijn blog en de ervaringen en kennis die ik zal delen met ieder van jullie, een inspiratie zal zijn en je op een of andere manier kan helpen. Ik zou het erg fijn vinden als iedereen zich vrij zou voelen om reacties te geven en zijn of haar ervaringen of visie te delen, zo vaak als je zou willen. Ik kijk ernaar uit om met ieder van jullie hier in contact te komen via het internet.
Dank je wel voor je tijd om dit blog te lezen of te volgen.

Met vriendelijke groet, Barbara

No comments:

Post a Comment