Wednesday 24 September 2014

Hope for the Hopeless / Hoop doet Leven




Hope for the hopeless


Like I said, I was hoping to get some information that evening, October 6, 2010, about how to become a student. During the break I was introduced to Master David Lusch, one of the World Wide Representatives of Master Sha in Europe and a Divine and Tao Channel.
Before I even could ask a question about a trainingprogram, he asked me, if I was feeling alright. 

And to be honest I was feeling quite sick because it had been a very intensive day for me. Master David was so kind to offer me a Soul Healing Blessing. That was my first experience with receiving a soul healing blessing and it was quite a strong experience.
I could feel a lot of vibrations in my body, like I hadn’t felt before. But when he asked me if I felt better, I had to be honest that I didn’t feel better at all. I actually felt worse. For me it was quite normal to feel worse after a treatment, because that was what happened all the time. So I wasn't worried, it only meant for me that it was effective. But Master David said it was quite unusual to feel worse after a soul healing blessing and that, when that happens, it is a very strong sign that you need Master Sha personally, so he invited me to come back the next day when Master Sha would lead a special Soul Healing evening.

My mind was kind of panicking by the idea that I had to travel again the next day in my condition, but my mouth just spoke out the words, “yes of course, I will be there tomorrow”.
Deep down inside I was so happy with this invitation because I just knew I had to be there. This invitation was just a confirmation for me. The only thing was, how to do that?
So after a very short night I woke up the next morning to prepare myself to go back. I had no choice, If I wanted to find out why I needed to be there, like everything in me so clearly said, I had to go.
The message I received through my spiritual channels that morning was “Let’s go all the way tonight”. I had no idea what was going to happen, but I just knew, that it was not going to be a normal evening
J Thank God they didn’t tell me what was going to happen, because maybe if I would have known, I would not have had the courage to go.
When I sat down in the audience and the evening started, Master Sha chose a few people as a demo, and I was so blessed to witness the power of Master Sha’s healings. When he offered the healing to the demo persons I could feel the frequency and vibration, even though I was just sitting in the audience.



It was like Heaven was coming down to Mother Earth.
The light and the power was unbelievable.




And while I was observing it, so sensitive as I was, my body responded strongly to the light all around me. It was hard to sit up straight. Master David and another Worldwide Representative of Master Sha and a Divine and Tao Channel, Master Francisco Quintero, took care of me the rest of the evening with so much love and compassion. I knew they were trying to help me, but whatever they did, it didn't help my body to respond in a less intensive way. And I continuously received a message through my own spiritual channels, that this was the way to meet Master Sha personally. I just had to go through all the strong responses first without any relief coming from the help that was being offered to me so kindly, because that was the way that I would have a personal conversation with Master Sha.So I just waited patiently until the end of the evening and went through all the pain my body was going through. And then it happened. I indeed had a personal conversation with Master Sha, because my body was still responding in a strong way to the high frequencies in the room. Let's say I had a very unique way of meeting master Sha :) But I felt so blessed, so grateful.
To have a personal conversation with someone like Master Sha was really such a big gift. Once again it was made very clear to me, that the path to the most beautiful gift is never easy, but in fact very challenging. I had experienced that so many times before. I always had to go through lots of challenges and then the most beautiful unexpected gift came. And this time it was exactly that. First the challenges, to see if I would hold on, and then the gift.

Never fear shadows. they simply mean there is light nearby! 


So there I sat, next to Master Sha, who carries such an unbelievable strong light within him. And he asked me a lot of questions about my health. And he gave me answers to my questions too! So far, the answer that I was used to, was that the person in front of me had no idea how to help me. But that evening it was different. Master Sha gave me so much information, so many answers.
What was most important, was that he could explain to me why I was sick, and that I was just in time, because I had only about 2 months to live. That was no surprise to me, I knew I was dying and I knew I wouldn’t be on Mother Earth for too long anymore if nothing would change.
But contrary to all the doctors and therapist who I had met before, Master Sha didn’t tell me that there was nothing he could do for me. Instead he said he could help me! It would not be fast, it would not be easy, but he could help me and in about 2 years I would feel much better. All he asked of me was to believe and to trust and then he invited me to come to the workshop so I could learn more about soul healing.

I could hardly believe what was happening to me. Finally there was someone who offered me help and I intuïtively knew he was speaking the truth. And also that it was not going to be easy, but how could I expect it to be easy and fast. I was sick for more than 17 years, head to toe, skin to bone, and my body was almost ready to give up life. That was not something that could heal overnight. I had to be realistic.

Master Sha gave me answers, he gave me tools, he gave me the help I was looking for, and he asked one of his top teachers to guide me, so I would not be alone anymore. But most importantly, he gave me HOPE!
I didn’t mind that it would take about 2 years.  “2 years before I could be healed” sounded much better than “2 months and then you will die.”
And it was the truth! After almost 2 years there was a huge shift in my health condition and I felt so much better! Every word Master Sha spoke to me that evening, was the truth.

That evening, October 7th, 2010, no matter how difficult it was to be there, no matter how sick I felt, I left the venue as the luckiest girl on Earth.
I came with nothing to lose. I left with HOPE.
And hope was the most important thing I could receive that evening. For the first time in a long, long time, there was something to look forward to, there was something to work on.


Master Sha, his Worldwide Representatives/Divine Channels
and Soul Healing bring hope to the hopeless.


They brought hope to me.


And I would like to pay it forward to those in need.



After four years of intensive training, I would like to bring this hope to those in similar circumstances as I was in, through this blog, through my soul healing service, through my experiences. I have been through so many things, only to learn from the experiences, so I can help others in a different way then just by learning from the books.
I am sharing my personal experiences to show you, that I was in very difficult circumstances too, when I started my soul healing journey. That there was no hope for me, until I learned about the power of Soul Healing. And now my life is totally different!

My Soul Healing Journey has not been easy, but it is the most beautiful journey I could ever dream of.
Soul Healing brought me the miracle I was hoping for. And it brought so much more.
It is not an ordinary life I am living nowadays. It is a life filled with the most extra-ordinary and beautiful moments. To be a soul healing teacher and healer now is something I wouldn’t believe to be possible, if someone would have told me 5 years ago, when I was fighting for my life. But the transformation in my life after I started to study soul healing is huge!
And it is possible for each and everyone who is open to believe and to receive the healing.


There is hope for the hopeless.


Believe.


And let the healing begin.  


Are you ready and interested to learn more and to transform your life?

Hoop doet leven




Zoals gezegd, hoopte ik die avond, 6 oktober 2010, enige informatie te verkrijgen over hoe ik een student zou kunnen worden. Tijdens de pauze werd ik voorgesteld aan Master David Lusch, één  van de Wereldwijde Vertegenwoordigers van Master Sha in Europa en een Goddelijk en Tao Kanaal.
Voordat ik ook maar een vraag kon stellen over het trainingsprogramma, vroeg hij me of ik me wel goed voelde. En eerlijk gezegd, voelde ik me behoorlijk ziek omdat het zo een intensieve dag was voor mij. Master David was zo vriendelijk om me een Soul Healing aan te bieden. Dat was mijn eerste ervaring met het ontvangen van een Soul Healing en het was een behoorlijk krachtige ervaring.
Ik voelde van alles in mijn lichaam gebeuren, zoals ik dat nog niet eerder had gevoeld. Maar toen hij me vroeg of ik me beter voelde, moest ik toch eerlijk zeggen dat ik me allesbehalve beter voelde. Ik voelde me juist slechter. Voor mij was dat heel normaal om me slechter te voelen na een behandeling, omdat dat altijd gebeurde. Dus ik maakte me er niet zo’n zorgen om, omdat het voor mij alleen maar aangaf dat het effectief was. Maar Master David zei dat het nogal ongebruikelijk was om je slechter te voelen na een Soul Healing en dat, als dat gebeurde, dat het een duidelijke aanwijzing was dat ik Master Sha persoonlijk nodig had. Daarom nodigde hij me uit om de volgende dag terug te komen, wanneer Master Sha een speciale Soul Healing avond zou leiden.

Mijn hoofd raakte meteen in paniek bij het idee dat ik de volgende dag opnieuw zo lang zou moeten reizen in de lichamelijke conditie waarin ik verkeerde, maar mijn mond sprak alleen maar de woorden: “Ja natuurlijk, ik zal er morgen zijn.”
Heel diep van binnen was ik zo blij met de uitnodiging, omdat ik wist dat ik daar behoorde te zijn. Deze uitnodiging was eigenlijk alleen de bevestiging voor mij. De enige vraag die over bleef was, hoe ik dat nu toch moest doen?
Na een vrij korte nacht, werd ik de volgende morgen wakker met het plan om me voor te bereiden om toch weer terug te gaan. Ik had immers geen keus. Als ik wilde weten waarom ik daar moest zijn, zoals alles in mij aangaf, dan moest ik gaan.
De boodschap die ik die morgen via mijn spirituele kanalen ontving was “Laten we tot het uiterste gaan vanavond”:) . Ik had geen idee wat me te wachten stond, maar ik wist wel dat het geen normale avond zou gaan worden. God zij dank hebben ze me niet gezegd wat er zou gaan gebeuren, omdat ik anders misschien wel niet de moed zou hebben gehad om daadwerkelijk te gaan.
Toen ik in het publiek ging zitten en de avond begon, koos Master Sha een paar mensen uit als demo persoon, en zodoende was ik zo bevoorrecht om de kracht van de healings die via Master Sha gegeven werden te kunnen aanschouwen. Toen hij een healing gaf aan de demo personen kon ik de frequentie en vibratie duidelijk voelen, zelfs al zat ik in het publiek.




Het was of de Hemel naar Moeder Aarde afdaalde.


Het licht en de kracht was ongelooflijk.









En terwijl ik het allemaal observeerde, zo gevoelig als ik ben, reageerde mijn lichaam heel sterk op het licht dat overal om mij heen was. Het was moeilijk om rechtop te blijven zitten. Master David en een andere Wereldwijde Vertegenwoordiger van Master Sha en ook een Goddelijk en Tao Kanaal, Master Francisco Quintero, zorgden de rest van de avond voor me met zoveel liefde en compassie. Ik wist dat ze me probeerden te helpen, maar wat ze ook probeerden, het zorgde er niet voor dat mijn lichaam minder sterk reageerde. En ik bleef maar de boodschap ontvangen via mijn eigen spirituele kanalen, dat dit de manier was waarop ik Master Sha persoonlijk zou ontmoeten. Ik moest alleen eerst door al die sterke reacties heen, zonder enige vorm van verlichting door de hulp die me zo vriendelijk geboden werd, omdat dat de manier was om een persoonlijk gesprek met Master Sha te krijgen. Dus wachtte ik maar geduldig af tot het einde van de avond en ging door alle pijn heen. En toen gebeurde het. Ik kreeg inderdaad een persoonlijk gesprek met Master Sha, omdat mijn lichaam nog altijd sterk reageerde op de hoge frequenties in de zaal. Laten we het er maar op houden dat ik een unieke manier had om Master Sha te mogen ontmoeten :). Maar ik  voelde me zo ongelooflijk bevoorrecht en zo dankbaar.
Om een persoonlijk gesprek met iemand als Master Sha te hebben is werkelijk een groot voorrecht. Opnieuw werd het me duidelijk, dat de weg naar het mooiste resultaat nooit makkelijk is en vaak vol uitdagingen. Ik had dat al zo vaak ervaren. Ik had eerder vele uitdagingen moeten overwinnen, voordat de mooiste en meest onverwachte beloning kwam. En nu was het precies zo. Eerst de enorme uitdagingen, om te zien of ik wel vol zou houden, en vervolgens de beloning. 


Wees nooit bang voor schaduwen, ze betekenen alleen maar dat er licht in de buurt is!



En daar zat ik dus, naast Master Sha, die zo een ongelooflijk sterk licht in zich draagt. Hij stelde me vele vragen over mijn gezondheid. En hij gaf me ook vele antwoorden op mijn vragen! Het antwoord waar ik tot op dat moment aan gewend was om te horen, was dat de persoon tegenover mij absoluut geen idee had hoe hij/zij  mij zou kunnen helpen. Maar dat was die avond totaal anders. Master Sha gaf me heel veel informatie, en vele antwoorden. 
Wat het belangrijkste was, was dat hij me kon uitleggen waarom ik ziek was. Maar ook dat ik net op tijd was, omdat ik nog ongeveer 2 maanden te leven had. Dat was geen verrassing voor mij. Ik wist dat ik stervende was en ik wist ook dat ik niet zo lang meer op Aarde zou zijn, als er niet snel iets zou veranderen. 
Maar in tegenstelling tot de artsen en therapeuten die ik voorheen had ontmoet, zei Master Sha me niet dat hij niets voor me kon doen. In plaats daarvan zei hij me dat hij me kon helpen! Het zou niet snel gaan, het zou ook niet gemakkelijk worden, maar hij kon me helpen en na ongeveer 2 jaar zou ik me aanzienlijk beter voelen. Het enige wat hij van me vroeg was om erin te geloven en erop te vertrouwen en toen nodigde hij me uit om naar de workshop te komen zodat ik meer over Soul Healing zou kunnen leren.

Ik kon nauwelijks geloven wat me overkwam. Eindelijk was er iemand die me hulp aanbod en ik wist intuïtief dat hij de waarheid sprak. Maar ook dat het niet eenvoudig zou worden, maar hoe kon ik verwachten dat het makkelijk en snel zou zijn. Ik was immers 17 jaar ziek, van top tot teen en mijn lichaam was er bijna aan toe om het leven op te geven. Dat was niet iets wat van de ene op de andere dag zou kunnen genezen. Ik moest gewoon realistisch zijn.

Master Sha gaf me antwoorden, hij gaf me de middelen, hij gaf me de hulp waar ik naar op zoek was, en hij vroeg één van zijn top leraren om mij te begeleiden, zodat ik er niet langer alleen voor stond. Maar bovenal gaf hij me HOOP.
Ik vond het niet erg dat het 2 jaar zou duren. “2 jaar voordat je  je veel beter zal voelen” klonk vele malen aantrekkelijker dan “nog 2 maanden en dan zal je sterven”.
En het was waar! Na bijna 2 jaar was er een enorme verandering in mijn gezondheid en ik voelde me zo veel beter. Ieder woord dat Master Sha die avond tegen me had gezegd, was waar.

Die avond, 7 oktober 2010, hoe moeilijk het ook was om er te zijn, hoe ziek ik me ook voelde, vertrok ik als het gelukkigste meisje op aarde.
Ik kwam met niets te verliezen. Ik vertrok met HOOP.
En hoop was het belangrijkste wat ik die avond kon krijgen. Voor het eerst in lange tijd was er iets om naar uit te kijken, iets om aan te werken.


Master Sha, zijn Wereldwijde Vertegenwoordigers/Divine Channels en Soul Healing brengen hoop in uitzichtloze situaties.


Ze gaven mij hoop.


En dat is wat ik nu door wil geven aan hen die het nodig hebben.


Na 4 jaar van intensieve training, zou ik die hoop willen brengen naar hen die in soortgelijke situaties leven als waar ik ooit in zat, door middel van dit blog, door middel van mijn Soul Healing service, via mijn ervaringen. Ik ben door zo veel dingen heen gegaan, alleen maar om ervan te kunnen leren. Met als doel dat ik anderen kan helpen op een andere wijze dan alleen maar via de verkregen kennis uit de boeken. 
Ik deel mijn persoonlijke ervaringen om te laten zien, dat ik ook in hele moeilijke omstandigheden zat toen mijn soul healing reis begon. Dat er eigenlijk geen hoop meer was voor mij, totdat ik leerde over de kracht van Soul Healing. En nu is mijn leven totaal veranderd! 

Mijn Soul Healing reis is niet gemakkeijk geweest tot nu toe, maar het is de mooiste reis die ik me kan voorstellen.
Soul Healing bracht mij het wonder waar ik op hoopte. En het bracht me nog zoveel meer.
Het leven wat ik tegenwoordig leef is geen normaal leven. Het is een leven, gevuld met de meest uitzonderlijke en mooie momenten. Ik had het nooit voor mogelijk gehouden dat ik nu les zou geven in Soul Healing en een healer zou zijn. Ik had het niet geloofd als iemand me dat 5 jaar geleden zou hebben verteld, toen ik nog voor mijn leven vocht. Maar de transformatie die in mijn leven heeft plaatsgevonden sinds ik begonnen ben met het bestuderen van soul healing is enorm!
En het is mogelijk voor iedereen die ervoor openstaat om erin te geloven en om de healing te ontvangen.


Hoop doet Leven.


Geloof


en laat de healing beginnen.



Ben jij er klaar voor en erin geïnteresseerd om meer te leren en om je leven te veranderen?



No comments:

Post a Comment